Top Social

sunnuntai 21. elokuuta 2016

Mun back to school asu

Blogeissa on näin syksyn tullen ollut ihan hirveästi back to school asuja! Alkaa itselläkin tulla ihan koulua ikävä. Kaikki se jännitys uusista ihmisistä ja asioista. Ehkä ens vuonna on mun vuoroa kokea uuden koulun alku. Kävin kuitenkin kuvailemassa Essin kanssa asukuvia, ja näitä kuvia katsellessa tuli mieleen, että tää vois olla se mun "Back to school" asu! Nää culottesit on niin mukavat, Superstarit tuo itsevarmuutta ja trenssi hieman naisellisuutta. 





Trench coat Only    Shirt Bik Bok     Culottes New Yorker     Bag H&M     Shoes Adidas

Tää trenssi tulee varmasti näkymään nyt syksyllä mun monissa asuissa, niin kauan kuin tällä vaan tarkenee! Oon nimittäin ihan rakastunut tähän. Mitäs mieltä te ootte, onko mun "Back to school" -asu teidän mieleen? 

8 kommenttia on "Mun back to school asu"
  1. Tosi kiva asu! Etenkin tuo takki on ihana♥
    http://love-sannar.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! Mäkin kyllä tykkään tästä ihan hulluna! :)

      Poista
  2. On todella nätii asu, tykkään! Tuommonen trench coat on ollut jo kauan hankinta listalla mutta ei ole löytynyt vielä mieluisaa..


    Terkuin Harriet
    https://harrietgripenberg.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että tykkäät, kiitti! :) mullakin meni ties kuinka kauan kun metsästin tota takkia! Kyllä se täydellinen vielä vastaan tulee!

      Poista
  3. Tää on kaunis asu! Tykkään varsinkin noista kengistä, sekä takista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Noora! Superstarit on kyllä yks mun vaatekaapin kulmakivistä! :)

      Poista
  4. Sulla on hurjan kiva blogi, tyyli ja vaikutat niin ihastuttavalta persoonalta! Liityin lukijaksi, ihana löytö ! ♥ :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! Ihana kuulla positiivista palautetta, this made my day! ♥ Tervetuloa seurailemaan! :)

      Poista