keskiviikko 14. syyskuuta 2016

Etsinnässä täydellinen vaatekaappi

Mulla on jo pitkän aikaa ollut puhelimen muistiossa lista, johon lisäilen täydellisiä vaatekappaleita, mitä haluan. Puhun niin sanotusti täydellisen vaatekaapin kulmakivistä, ja tällä hetkellä listalta taitaakin löytyä lähinnä eri mallisia takkeja, laukkuja ja kenkiä. Vähän tällaisia niin sanottuja isompia ostoksia. 
Varsinkin näin "aikuisemmalla" iällä, oon miettinyt myös todella paljon kestävämpää vaatekaappia, eli paljon parempi laatuisia vaatteita, mitä mulla nyt suurin osa vaatteista on. Just se on ideana, että ne vaatekaapin ikuiset suosikit kestäisivät vuodesta toiseen hyvänä, esimerkiksi laadukas villakangastakki tai vaikka laukku. 
Esprit laittoikin mulle parhaimpaan saumaan ikinä viestiä, että tsekkailisin heidän verkkokaupan tarjontaa, ja sieltä löytyikin aivan älyttömän paljon uusia suosikkeja. Ajattelinkin kasata teille syksyisiä asuja parit kappaleet, joissa esiintyy muutama mun vaatekaapin lemppareista.


Tähän kasasin kaksi erilaista asua, jotka molemmat menee mun mielestä hyvin tennareilla. Tää oli myös se yks mun lemppareista, eli täydellinen villakangastakki. Nahkahousut on myös yksi must hankinta näin syksyksi, ja samaa sarjaa olevat neulepaita ja housut on kyllä pakko kotiuttaa!




Tänä syksynä mut on myös hurmannut housuttomuus! Oversize -yläosat, eli esimerkiksi suuret villapaidat/mekot ja paljaat jalat on hurmannut mut täysin. Vaikka en olekaan kauhean naisellisten kenkien ystävä, niin näiden yläosien kanssa sopisi kuitenkin paremmin kuin hyvin nämä ylipolven saappaat pienellä korolla. 


Viimeisenä, muttei vähäisimpänä, the bomber takki. Oliivin vihreä taitaa olla se tän syksyn väri. Oon huomannut myös hirveästi paidoissa kangasmerkkejä, joka on mun mielestä hullun hauska idea. Espritin verkkokauppa yllätti mut täysin näin nuorekkailla ja trendikkäillä vaatteilla, koska oon aina ajatellut Espritin olevan mun äidin tyylinen vaatekauppa, mutta ei, olin väärässä! Suosittelen lämpimästi että käytte katsastamassa Espritin verkkokaupan, se nimittäin yllätti ainakin mut. Ja sen varmaan huomaa myös siitä, että joka ikinen vaate näissä kollaaseissa on napattu sieltä. Esprit on muutenkin tunnettu, laadukas merkki, joten sieltä saa ainakin askelta kestävämpää vaatekaappia kohti! Onko teistä kukaan tutustunut jo Espritin verkkokauppaan? Kolahtaako mun syksyiset kollaasit?

2 kommenttia:

  1. Ihania kollaaseja :) Muutenkin sun blogi vaikuttaa todella ihanalta ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin kyllä tykkään ihan hullusti kaikista noista! :) Kiitos, kiva kuulla että pidät <3

      Poista