keskiviikko 26. lokakuuta 2016

Uutuus kasvojen puhdistamisessa


Mulle on ollut tosi pitkään tällaiset misellivedet todella tuntemattomia. Muutamista kauneusblogeista on tullut jotain hehkutusta luettua, mutta silti kyseinen ihmelitku on pysynyt mulle täysin vieraana. Vierastan muutenkin uusia tuotteita, ja varsinkin merkeiltä joita en käytä. Joten misellivesi tuli mulle tutuksi vasta kun bongasin Lumenen uudistuneen ilmeen myötä uudenlaisia puteleita Sokoksen hyllyillä. Tuo 250 ml taisi maksaa noin viidestä kuuteen euroa, ja nappasin sen hetken mielijohteesta mukaan. Kassalla vielä kysäisin myyjältä että kai tää toimii ihan oikeasti, ja myyjän vastaus oli suora kyllä.



Miselliveden puhdistusteho perustuu siis niin sanottuihin miselleihin, joita tässä vedessä on. (Kyllä, mun oli pakko selvittää asiaa hieman googlailemalla...) Kohdatessaan ihon, misellit tarttuvat kuin magneetti likaan, ja imevät lian itseensä. Miselliveden käyttö onkin simppeliä, tuotetta vanulle ja sitten vain käydään kasvot läpi kunnes vanuun ei jää enää likaa. Kasvojen puhdistamiseen mulla menee misellivedellä noin 2-3 vanulappua, riippuen vähän meikkikerroksestakin. Poistan silmämeikit ja kulmat kuitenkin vedenkestävälle meikille tarkoitetulla aineella, mutta misellivesi lupaa poistaa myös ripsivärit ja huulimeikit sun muut. Kasvojen pyyhkimisen jälkeen ei tarvitse edes kasvovettä, ja yllättävää kyllä iho tuntuukin täydellisesti puhdistetulta. Ihoa ei kiristä, eikä se tunnu rasvaiselta.

Misellivedet ei sisällä yhtään saippuaa, ja täytyy myöntää, että tää ei kuivattanut eikä ärsyttänyt mun super herkkää ihoa ollenkaan. Hieman vain vanulapulla pyyhkiminen tuntui esimerkiksi silmänympäryksissä. Oon täällä jo aikaisemmin tarinoinut mun ihon ongelmista, jos et oo lukenut niin juttua löytyy täältä.



Mun vahva luotto Lumeneen säilyi tämänkin villin kokeilun jälkeen. Tietenkään tämä kyseinen puhdistustuote ei sovi sellaisille tyypeille, jotka eivät voi sietää vanulapuilla puhdistamista. Onhan se tietenkin välillä ärsyttävää. Mutta tää sopii just illalla kasvojen puhdistus hetkiin, kun on jo ihan loppu ja haluaa vain äkkiä vällyjen väliin raikkain kasvoin. Tuoksu tässä tuotteessa onkin tosi mieto, mutta raikas! Vahva suositus lähtee täältä, jos sulla on etsinnässä uusi puhdistustuote. Ja varsinkin kun huomioi sen, että tässä on silmämeikin poistoaine, kasvojen puhdistusaine ja kasvovesi samassa, niin tää on myös lompakolle ystävällinen vaihtoehto! Ootteko te tutustuneet jo Lumenen uusiin tuotteisiin? Tää Lähde sarja vaikuttaa ainakin just sopivalta mulle! Raikasta keskiviikkoa 

14 kommenttia:

  1. En Oo vielä testannut noita lumenen uusia tuotteita mutta varsinkin tuo kiinnostaa! Lumenen tuotteet sopii ainakin itselle niin hyvin, tää oli kyllä hyvä postaus tuli hyödyllistä tietoa:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää oli myös mun ensimmäinen Lumenen uutuustuote kokeilu, ja nappiin meni! :-) Suosittelen kokeilemaan!

      Poista
  2. En oo moisesta kuullukaan, mutta pakkohan tuota on testata kun joskus vastaan tulee. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, no kiva että tuli uutta tietoa! :-)

      Poista
  3. Oi kiitos vinkistä!<3 Täytyy hei testata näitä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole hyvä vain Jenna <3 Kannatan!

      Poista
  4. Misellivedet ovat kyllä käteviä laiskoina iltoina! Pitää itsekin kokeilla tätä Lumenen versiota! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä! Itse en oo vielä muita kokeillut kun tätä Lumenen versiota, mutta hyvä tämä ainaki on ! :-)

      Poista
  5. Mä käytän misellivesiä nykyään lähinnä ihonpuhdistuksen viimeistelyyn, sillä musta tuntuu etten saa kovin helposti pelkästään miselliveden kanssa kaikkia meikkejä kasvoilta pois :) Mutta noi on kyllä huippuja just niiden viimeisten meikkirippeiden puhdistamiseen ja tykkään myös siitä, että noi sisältää sen kasvoveden samassa! Tosi kauniita kuvia ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ainakin sain tällä kasvot puhtaaksi, ja se että tän käytön jälkeen ei tarvitse enää läträtä kasvovedellä niin on huippua! :-) Kiitos! <3

      Poista
  6. Misellivedet on kyllä parasta! Tosin itsestäkin välillä tuntuu ettei se puhdistaisi ihan niiiin kaikkea, mutta ehkä mulla on vain ollut väärän merkkisiä käytössä. :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin alan pikkuhiljaa olemaan sitä mieltä! Se on kans vähän kakspiippunen juttu, jos meikkiä on paksulti niin ei se tunnu puhdistuvankaan pelkällä misellivedellä. :-)

      Poista
  7. Tosi kiva blogi, selkee ja hyvät kuvat! :-) Liityin lukijaksi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos paljon! Tervetuloa mukaan! :-)

      Poista