tiistai 29. marraskuuta 2016

Mieli rentona

Ennen kuin lähdettiin tänne reissuun, mun mieli oli kaikkea muuta kuin rentona. Päässä pyöri kaikenmaailman tekemiset, töitä oli hirveästi ja nukuttuja tunteja aivan liian vähän. Oon tänä syksynä syyllistynyt siihen, että kaikki vapaapäivät oikeastaan mitä mulla on ollut, niin on sattunut syystä tai toisesta olemaan ihan täyteen buukattuja. Ei se tietenkään aina ole huono asia, ystäviä on kiva treffailla kahvin ääressä, tai käydä vanhempien luona, tehdä just tänne kaikkea kivaa sisältöä ja siivota kotia kuntoon. Mutta välillä pitäis muistaa oikeesti se oma aika ja hengähdys tauot. Nykyään tuntuu olevan tuo jatkuva kiire oikein trendinä. 


 

Oman ajan puutteen takia mun ajatukset onkin olleet hieman sekaisin. Nyt vasta sen nimittäin tajusin. Täällä kuitenkin hommaan tuli muutos. Oon saanut olla yksin, ja miettiä muutakin kuin tulevaa työviikkoa. Ja kaikkein tärkein, oon nukkunut kunnon yöunet x 3. Väsyneenä ei nimittäin mikään toimi. Kuten jo aiemmin sanoin, niin mun ajatukset on tosi selkeet tällä hetkellä. Tarkkoja visioita, pitkä lista muistiinpanoja mun mietteistä ja selkeä näkymä tulevasta. Toivon että tekin tuutte huomaamaan sen, että oon skarppina, ja inspiraatiota täynnä. Tiiättekö sen tunteen, että pystyis ihan mihin vaan? Mulla on se tunne nyt.




Lupaan jatkossa muistaa olla yksin, ja viettää omaa aikaa. Olla ihan hiljaa, ilman konetta, somea tai muutakaan häiriötekijää. Lukea kirjaa tai lehteä, tai kuunnella vaikka lemppari musiikkia. Hemmotella itteeni, ja kieltäytyä välillä niistä suunnitelmista. Että sais välillä pyhitettyä aikaa vaan itselle. Koska me ollaan sen arvoisia, aina ei tarvitse ylisuorittaa tai multitäskätä kaikkea elämässä eteenpäin. Voi ottaa vaan chillisti, koska kyllä ne asiat menee omalla painollaan eteenpäin. Tänään on no stress Tuesday. Vaikka huomenna onkin duunipäivä, niin sekin saa hieman jo hymyn huulille. Lupaattehan tekin kuunnella välillä itteenne? 

8 kommenttia:

  1. Tosi magea toi sun lookki. Muutenkin ihanan lumiset taustat kuvissa kun täälä etelässä ei juuri ole mitään. Todella kivaa jälkeä myös näissä mietteliäissä postauksissa missä ei tarvitse hypettää jotain massa-ihanaa mitä kaikilla muilla blogit täynnä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon! Kiva kuulla et miellyttää :-) Lumi on kyllä ihana piristys harmaaseen arkeen! Ja joo, mun on tavoite olla täällä rehellinen itselleni ja muille! En haluu esittää yhtään mitään!

      Poista
  2. Oma aika on parasta<3 Saa vaan olla itekseen ja miettiä kaikkea rauhassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jep! Muistin sen kanssa nyt tosissaan <3

      Poista
  3. Amazing photos! You're so pretty *-* I love your hair!
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thank you very much! I'll go to check your blog :-)

      Poista
  4. Todella kauniita kuvia ♥ Ja aina lähtiessään kauemmas kotoa, mieli selkeästi kirkastuu ja huomaa muutosta tarvitsevia asioita arjessa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :-) toi on kyllä niin totta!

      Poista