Top Social

torstai 24. marraskuuta 2016

My day off


Mulla sattui olemaan näin keskellä viikkoa toiminnan täyteinen vapaapäivä, ja aattelin näyttää teille kurkistuksen, miten mä yleensä mun päivät vietän, jos sattuukin olemaan vapaata! Mulla oli paljon menoa, joten koittakaa pysyä vauhdissa mukana!

Heräsin yhdeksän aikoihin, ja voin kertoa että oli tosi vaikeaa nousta ylös! Oli ihan hirveen pimeää ja pyörinkin hetken sängyssä selaillen kännykkää. Pääsin kuitenkin vartissa ylös ja pistin kahvia tippumaan ja otin suunnan suihkuun. Meikkasin ja söin aamupalaa ja pistin pipon päähän (voi tuota mun hiuskuontaloa...) ja lähdin kauan odotetulle kampaaja käynnille! Tällaisella asulla lähdin sitten liikenteeseen, mukavat rennot farkut ja mun all time favourite bomber!


Kampaajalle suuntasin Vaajakoskelle, parturi-kampaamo Minervaan, missä käyn aina Virpin tuolissa päivittämässä ilmettä. Oon ollut Virpillä työharjoittelussakin, ja meidän visiot osuu aina yks yhteen että mitä mä haluan! Hiusjuttuihin palataan paremmin varmaan loppu viikosta, kun pääsen esittelemään teille tän lopputuloksen.


Kauhealla kyydillä suuntasin bussiin, ja pikaisen kotona käynnin jälkeen treffailemaan Essiä kahvila Miriamssiin. Suunnitelmana oli alunperin kuvaustreffit, mutta eihän tuosta kelistä ollut mihinkään. Päätettiin siis suunnata sadepäivää piristäville kakkukahveille läppäreiden kanssa. Se on jännä miten saa paljon enemmän aikaan jossain muualla kuin kotona! Tän kahvittelun aikana Eerokin näpytteli viestiä, ja meidän viikonlopun Kuusamon reissu varmistui! Ihanaa päästä viettämään pitkää viikonloppua pohjoiseen mökille, ottamaan ihan vaan rauhassa.



Ps. Toi puolukka-kinuski kakku on edelleen mun suosikki!

Kahvihetken jälkeen käytiin vielä hieman kiertelemässä kauppoja. Joka putiikista löytyi molemmille ihania lisäyksiä pehmeiden pakettien joululahjalistaan!


Kipittelin noin seitsemän aikaan kotiin syömään, koko päivän kun olin juossut siellä sun täällä. Vaihdeltiin nopeasti kuulumiset Eeron kanssa, ja tämä lähti pelaamaan sählyä ja mä jäin hetkeksi yksin kotiin. Oli mukava istua alas ja hengähtää hieman. Postiluukusta oli tupsahtanut pari päivää sitten tilaama KonMari, ja en malta odottaa ton lukemista. Minkähän sortin siivouskärpänen muhun puree tuon jälkeen?
Hengähdys hetken aikana Johanna laitteli viestiä, että joko oon valmis lähtemään. Eikun bomber niskaan ja menoksi taas. (Vähän sneak peakia tukastakin...)


Otettiin suunnaksi Finnkino ja Ihme otukset ja niiden olinpaikat 3D:nä. Oli kyllä ehdottomasti kaikkea muuta kuin mitä odotin. Tai en edes tiedä mitä odotin. Vähän jotenkin enemmän Harry Potter -meininkiä ihanan tunnelma kanssa, mutta nyt oltiinkin kyllä ihan eri maailmassa. Suosittelen kyllä lämpimästi, mutta jos ootte säikkyjä niin älkää menkö katsomaan tuota 3D:nä. Nimimerkillä, vieläkin illalla säikähtelevä Potter-fani heheh. Ja koettiin kyllä elämämme kauhein parkkihalli kokemus, nimittäin koko p-halli oli puoli kahdentoista aikaan aivan typötyhjä ja pimeä... Ei kiva.


Leffan jälkeen kotia, ja sohvalle kainaloon katsomaan Salkkarit. Täytyy sanoa, että ei ihan joka päivä jaksaisi näin toiminnallista meininkiä. Välillä on kiva tehdä paljon kaikkea, kun taas välillä on jees ottaa ihan chillisti! Tän päivän jälkeen olinkin ihan poikki kun kaivauduin vällyjen väliin, joten uni maittoi kyllä hyvin.
Noh, tässä teille niin sanottu kaunistelematon My day -postaus! Ilman keinotekoisia, liialla vaivalla lavastettuja kuvia, tai muita turhia koristeita. Mun ihan "perus" päivä! Tällaisia postauksia voisin kuvitella tekeväni lisää, mutta esimerkiksi hieman erilaisimmista päivistä, esimerkiksi duunipäivästä ja chillistä vapaapäivästä! Mitäs tykkäätte mun my day offista, miten te vietätte vapaapäiviänne?
14 kommenttia on "My day off"
  1. Tälläset postaukset on kyllä kivoja! <3

    VastaaPoista
  2. Joo hei ehdottomasti lisää erilaisista vapaapäivistä ja työpäivistä. Tää oli kivaa luettavaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitääpä laittaa toteutukseen! Kiva kuulla, kiitos Inka <3

      Poista
  3. Tää oli sika kiva postaus, näitä vois jatkossakin olla lisää:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei tosi kiva kuulla! Katsellaan jos jatkossa näitä tulisikin! :-)

      Poista
  4. Mulle kiitos yks tällanen vapaapäivä :D ja toi kakku<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, sai kyllä ajatukset pois arjesta! Toi kakku on parasta <3

      Poista
  5. Kiva postaus!! Hitsi täytyy itsekin mennä katsomaan tuo leffa :)

    http://millatt.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Milla! Ja suosittelen ehdottomasti!! :-)

      Poista
  6. Tämä oli tosikiva postaus:)) tukka näyttää tossa sneak peak kuvassakin jo oikein hyvältä!!! Mä Tulin Just leffasta kattoo tuota elokuvaa ja meitsiki säikähteli siellä kunnolla:D musta Leffa oli tosihyvä ja eka elokuva missä 3d ominaisuus oikeasti toimi, kun yleensä ne lasit vaan ärsyttää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon ja tosi kiva kuulla!! :-) Ja siis tästä tukasta kyllä tulee lisää juttuu! Se oli kyl hyvä leffa ja toimikin ihan 3D:nä, mä oon vaan niin säikky :-D

      Poista
  7. Aivan ihana postaus jälleen! Vaikutat aina niin aidolta ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Katariina! <3 Se on mun tarkoituskin!

      Poista