perjantai 2. joulukuuta 2016

3 x Suosikki huulimeikki

Huh, se on jo joulukuu! Joulun lähestyessä alkaa kyllä kaipaamaan huuliinkin vähän tummempaa punaa, ja mulla onkin vielä etsinnän alla sellainen oikein hehkuvan punainen huulipuna jouluaatolle! Tummia huulimeikkejä mulla onkin jo näkynyt asukuvien yhteydessä, ja niistä onkin kyselty jonkin verran. Ajattelinkin esitellä teille mun tän hetkiset kaksi suosikki tummaa huulimeikkiä ja yhden hieman nudemman! 

En oo esimerkiksi muutama vuosi takaperin laittanut huuliin juurikaan muuta kuin huulirasvaa arkikäytössä, mutta viime keväänä kun Nyx rantautui Suomeen niin alkoi mattaiset huulimeikit kiinnostaa. Perehdyin ensin Nyxin Soft Matte Lip Creameihin, jotka mulla on edelleen tosi kovassa käytössä. Noiden punien myötä opin käyttämään enemmän huulimeikkejä ja näin talven tullen oon alkanut suosimaan entistä tummempia sävyjä. 

Ylhäältä alas: Nyx Lip Liner sävyssä Burgundy / Nyx Liquid Suede Cream Lipstick sävyssä Vintage / Nyx Lingerie sävyssä Push-up / Mac Lipstick sävyssä Verve (Satin) 

Kolme + yksi niin sanottua uutuus tuotetta mun huulimeikeissä on nämä! Ostin jo jonkin aikaa sitten syksyllä tuon Nyxin Lip Lingerien ja voi vitsit mikä kesto tuossa on! Tuo siis jämähtää huulille niin pysyvästi että se pitää ottaa meikinpoistoaineella pois. Sama juttu on tuossa Nyxin Suede Lip Creamissa, ja näissä on vähän saman tyyppiset koostumukset, mutta tuo Suede Lip Cream on paljon huulilakkamaisempi kun taas Lip Lingerie on hieman paksumpaa. Viimeisenä lisäyksenä tähän kaartiin tuli Helsingin reissulla tuo Macin huulipuna, joka onkin ainoa tässä mikä ei ole mattainen!



Ekana nude huulilakka, eli tuo Nyxin Lip Lingerie sävyssä push-up. Voi että mä kelailin kauan että minkä sävyn niistä kaikista ostan! Hahah, tarkasteltiin Uinon tekemää postausta, ja huulilla näkyviä sävyjä ja arvottiin ystävän kanssa että mikähän niistä sävyistä on parhain! Päädyin tähän, ja toiveena olis vielä toinen samanmoinen, mutta tummemmalla rusehtavalla sävyllä. Pysyvyys tässä on ihan uskomaton, syödessä saattaa kulua huulen sisäosasta hieman, mutta muuten tää pysyy täydellisesti.



Tää Macin puna kermaisella koostumuksella on uusin tulokas. Sävy on tuossa tosi tumma, mutta kun sitä laittaa huulille, niin tuloksena on rusehtavan punainen väri. Todellisuudessa tuo on hieman tummempaa. Koostumus on ihana, tää ei kuivata huulia yhtään ja levittyy mukavasti. Tän alla on kyllä huultenrajauskynä pakollinen ja käytin tähän alle tota Nyxin kynää. 




Viimeisenä aivan ihana tooosi tumma puna, ainakin mulle! Kyseessä on Nyxin Liquid Suede Lip Cream. Koostumus on tosi nestemäinen, ja mulla oli ainakin näin tummaa sävyä hankala saada kauniiksi. Siihen kuitenkin oppii helposti, ja tuo rajauskynä sopii ton huulilakan alle kuin nenä päähän, joten se helpottaa esimerkiksi rajojen tekemistä! Pysyy yhtä järeästi kuin tuo Lingerie sarja, ja me likey.


Tässä vielä ihan iholla kaikki lempparit. Eli alhaalta ylöspäin huultenrajauskynä jota en kuvannut, mutta käytän tuon nuden Lingerien kanssa on Lumenen Wild Rose Lipliner sävyssä 02 / Nyx Lingerie sävyssä Push-up / Mac sävyssä Verve / Nyx Lipliner sävyssä Burgundy / Nyx Liquid Suede Lip Cream sävyssä Vintage


Täällä pähkäillään jo kuumeisesti näin joulukuun tullen pikkujoulumeininkejä, jotka onkin tiedossa Itsenäisyyspäivän aattona. Taidan laittaa huulille hieman tummaa punaa, mutta kaikki muu onkin avoinna. Onneksi H&M:n juhlakuvastot tuo mukavasti inspiraatiota tähän perjantaihin, joten eiköhän täällä jotain keksitä! Ihanaa viikonloppua! Mikä näistä huulimeikeistä oli sun lemppari?

12 kommenttia:

  1. Tosi kauniita sävyjä kaikki<3 Mä en itse tykkää yhtään noista Lip Lingerie punista, kun ne kuivattaa mun huulia ihan älyttömästi :D Lisäksi mulla se väri kasautuu herkästi huulten juonteisiin ja näyttää tosi rumalta, jos sitä joutuu päivän aikana lisäämään. NYXin Matte Lipstickit sen sijaan on ihan parhaita mattapunia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis niin munkin mielestä! <3 mä tykkään mut siis oon huomannu saman, mut kun laittaa kevyen kerroksen ja sen jälkeen sormen päällä painelee liiat pois ni se ei kerry silleen ikävästi! :-)

      Poista
  2. oi kaikki on kyllä ihan täydellisen sävyisiö!! Pitää laittaa kyllä nuo sävyt ylös, näyttää niin kivalta huulilla!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää on kyllä just ne mun suosikit! :-) suosittelen!

      Poista
  3. Tosi kauniin sävyisiä.

    www.tiiaemilia.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Mullon toi nyxin suede puna samassa sävyssä ja tykkään siitä hirmusesti! Ei kuivata huulia ja on vähän mukavampi koko päiväseen käyttöön kuin mattapunat, tietty näyttääkin hyvälle! ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis toi on kyl tosi hyvä! Ja toi sävykin on täydellinen :-) eikä kuivatakkaan!

      Poista
  5. Kaikki sävyistä ovat upeita! ♥ Tuo Vintage tekisi itsekin mieli käydä ostamssa Sokoselta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lempparit kyllä nimenomaan! :-) ja suosittelen toi on tosi ihanaa <3

      Poista
  6. Mun on varmaan käytävä ostamassa tuo nyxin Liquid Suede ja siihen tosiana sitten se rajauskynä kylkeen. Petyin niin nyxin Soft Matteen ja mulle suositeltiin sitten tuota Suedea. Toi näyttää ihan todella hyvälle ja värikin on upea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannatan! Toi Liquid Suede on tosi eri tyyppinen mitä ne Soft Matet! :-) Kiitos paljon!

      Poista