Top Social

maanantai 26. joulukuuta 2016

Christmas photos

Jokos siellä on joulut vietetty? Meillä joulun vietto saa tänään päätöksen, kun on aika palata töihin. Myönnetään, että kyllä sitä vielä yksi kierros jouluruokia tulee syötyä. Meillä joulu on mennyt tosi rennoissa merkeissä, ja kyllä sitä tuli taas syötyä niin että pärjää ensi jouluun. Ajattelin tiivistää teille mun joulun näihin ihan muutamaan otokseen mitä oon napannut. Keskityin nimittäin näin jouluna ihan kaikkeen muuhun kuin kuvailuun, mutta kyllä sitä muutama kuva aina löytyy!


Meidän joulukuusi koristeltiin aaton aattona, ja kuusta puki kultaiset ja punaiset koristeet. Todella kaunis perinteinen joulukuusi 


En oo varmaan koskaan saanut riisipuurosta mantelia, tänäkin vuonna sen nappasi äiti. Varmistin kuitenkin Joulupäivänä mun manteli saaliin, ja nakkasin yhden mokoman suoraan puuroon.


Muutama joululahja! Toiveena oli juurikin uusia siveltimiä, fleece kylpytakki, ja muuta hömppää. Yksi lemppari joululahjoista oli kyllä herätysvalo!


Ostin meidän Vilille tonttulakin, jota se ihan innoissaan piti päässään. Ainoa ongelma näitä kuvia ottaessa oli se, että kuinka tuo koira malttaisi pysyä edes hetken paikallaan! Noh, onnistui onneksi muutama kuva, ja päätinkin jo että tästä tulee ensi vuonna kuva meidän joulukorttiin.


Kohta onkin jo uusi vuosi, ja uudet kujeet! Pari päivää töitä ja vuoden vaihteen viettoon. Oon kyllä niin valmis ottamaan uuden vuoden vastaan avosylin, uudet jutut, täältä mä tuun!

Mites teidän joulu meni, ja joko siellä odotetaan vuoden vaihtumista?
4 kommenttia on "Christmas photos"
  1. Uutta vuotta odotellaan jo ihan täysillä ainakin täällä. Joulu sujui hyvin ja nähtävästi sullakin on ollut ihana joulu <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla Inka! Ja jep joulu meni tosi kivasti! :-) kohta se vuosi vaihtuu <3

      Poista
  2. Noi Real Techniques siveltimet ovat ihan parhaimpia! Mäkin odotan jo innolla uutta vuotta ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Näin oon kuullutkin, ja sen takia ne löytyikin mun toivelistalta! :-)

      Poista