perjantai 20. tammikuuta 2017

Heels for weekend

Korkkarit? Mitä, ai mulla vai! Hahah, totta se on. Löysin nää ihanuudet H&M'n alesta eikä hintalappu paljoa päätä huimannut. Siinä vaiheessa en hirveämmin miettinyt, että tuleeko näitä oikeasti käytettyä, vai ei. Ihanat nää silti on! En kuitenkaan tykkää pukeutua mitenkään erityisen naisellisesti, joten löysät girlfriend farkut toivat tähän asuun sellaisen kivan rennon fiiliksen. 




Toisin kuin otsikko kertoo, niin mä en kyllä tänä viikonloppuna vetäise korkoja jalkaan. Syynä on kuitenkin se, että nää kengät hierti mulle sääriin tosi ikävät rakot. Note to self - seuraavan kerran näiden korkojen kanssa pitemmät sukat, tai lahkeet kenkien sisään, haha. Mutta muuten nää kengät on kyllä tosi mukavat, yksinkertaisen tyylikkäät, ei liian korkeat ja näillä on yllättävän helppo kävellä!





Jacket Nelly     Sweater Gina Tricot     Jeans H&M     Shoes H&M

Tää asu oli jotenkin sellainen, missä viihdyin ihan tosi hyvin! Oon varmaan uudelleen ihastumassa tuohon villakangastakkiin, sillä se on nyt useampana päivänä eksynyt mun päälle. Harmaa tuntuu olevan pukeutumisessa, niinkuin monessa muussakin asiassa se juttu nyt, ja mä diggailen siitä! Harmaata multa nimittäin löytyy ainakin vaatekaapista joka ikisessä sävyssä, haha.
Hörppään nyt aamukahvit rauhassa, ja suuntaan töihin. Viikonlopusta on tulossa rento, mutta on mulla muutama kiva suunnitelma kuitenkin tiedossa. Tänään nähdään pitkästä aikaa vanhojen luokkakavereiden kesken viinilasien ääressä, ja mulla onkin ollut jo ihan hirveä ikävä näitä tyyppejä! Mitäs tykkäätte asusta, iskeekö korkokenkien yhdistäminen rentoon arkiasuun?
Tosi ihanaa viikonloppua juuri sulle! 
Kuvat:  Essi / EssieL 

20 kommenttia:

  1. Korkkarit tossa asussa toimii todella hyvin. Noi nilkkurit on muutenkin täydelliset<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin munkin mielestä! :-) kiitos paljon Inka <3

      Poista
  2. Oi miten makeet noi kengät!♥ Sopii sulle älyttömän hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jenna <3 mäkin tykkään noista kyllä tosi paljon!

      Poista
  3. Taas kerran ihana asu! <3 ja toi harmaa tukka tolla söpöllä sykeröllä on kans niin söpö!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Miina kiva et asu miellyttää! <3 Ja haha toi lli vähän tommonen hätäkampaus!

      Poista
  4. Tosi kivat korkkarit! Mulla vähän samanmoiset myös :-)

    millatt.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Ton tyyliset on kyllä ihania! :-)

      Poista
  5. Tosi kaunis asu, varsinkin noi kengät!! <3 ja ihanat hiukset sulla! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hirmusesti! :-) mäkin itseasiassa oon pitkästä aikaa tyytyväinen näihin hiuksiin!

      Poista
  6. Hei mä ostin nuo samat kengät kans:D Kattelin niitä monesti ja sitte aattelin että ähh iha sama ku on nii halvat että sama ostaa ku noita kumminki joskus tarvii :'D Oon kyllä tosi huono käyttämään korkkareita mut noi on oikeesti hyvät jalassa! Ja musta on tosi kiva yhdistelmä nuo rennommat farkut ja korkkarit:) Tykkään<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! Noi oli kyl tosi edulliset! :-) Mäkään en oo mikään korkkarityttö, mut oli pakko ostaa noi koska niille oikeesti voi tulla käyttöä :-D Kiva kuulla kiitos Nina <3

      Poista
  7. Mä ainaki tykkään just korkkareiden ja farkkujen yhdistelmästä. Oon ite pyrkinyt monesti samanlaiseen kokonaisuuteen, mutta mulle se ei jostain syystä sovi. Muilla se näyttää vaan niin sika hyvältä! Ääää! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mäkin! Tuo toimii kyllä tosi hyvin! :-) Haha, ihan varmasti sopii sullekin!

      Poista
  8. Mun mielestä noi korkokengät sopivat tosi hyvin kyseiseen asuun. Ihanat ovat! Olisi ihanaa osata kävellä korkkareilla ja saisihan niistä muutaman sentinkin lisäpituutta (näin 178.5 senttisenä lisäähän tarvitsisi) :D
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiva kuulla! :-) Mullakin tuo kävely ei välttämättä ole ihan catwalk meinikiä, mut harjoitus tekee mestarin! :-D

      Poista
  9. Vastaukset
    1. Hahah voi kiitos ihan tosi paljon! :-)

      Poista