Top Social

torstai 12. tammikuuta 2017

Messy bun

Totuushan tänkin sotkunutturan takana on se, että väänsin tätä aamulla varmaan kymmenen minuuttia ennen kuin lähdettiin Essin kanssa lounaalle, haha. Miten sotkunuttura ei vaan onnistu ikinä, muuta kuin sillon kun ei ees tarvi lähteä mihinkään? Onko muillakin sama ongelma?




Mulla on ollut nyt hetken aikaa pienimuotoinen tyylikriisi, oon yrittänyt liian väkisin keksiä siistejä asuja ja yhdistelmiä. Toissapäiväistä postausta mun vaatekaappi projektista tehdessäni tajusin, että mitä multa oikeesti kaapista puuttuu. Ne on ne simppelit klassikot, mistä se koko vaatevarasto alkaa muodostumaan, ja multa puuttuu muutama tosi tärkee juttu tällä hetkellä. Löysinkin onneksi eilen Bik Bokista ihanat liehuhousut, ja kivan t-paidan jotka molemmat oli sopivasti alessa! Pikku hiljaa harkituilla ostopäätöksillä se alkaa taas muodostumaan. Mulla on myös postissa (jumissa) yksi paketti mistä toivon löytäväni mun unelmien villakangastakin. Jumissa se siellä on sen takia, että meidän lähi Siwa päätti muuttua tän alkuviikon aikana K-marketiksi joka aukeaa vasta tänään, huoh, niin mun tuuria!



Bomber jacket Gina Tricot     Shirt H&M    Jeans Bik Bok     Shoes Adidas     Bucket bag Nelly

Kuvat: Essi / EssieL

Mä bongailin tossa jonkin aikaa sit asu inspiraatiota tulevan kevään mallistoista, ja törmäsin kauluspaidan ja lentäjätakin yhdistelmään. Toimii! Haluaisin vaan tämän oversize bombertakin tilalle vähän skarpimman mustan basic bomberin. Tajusin myös, että multa puuttuu perus valkoinen kauluspaita, joten sekin lisättiin vaatekaapin kulmakivien ostoslistalle. Onneks tää puuterin värinen satiinipaita toimi kuitenkin mun ajatusmaailan kanssa yhteen, ja tuloksena oli tää kokonaisuus. Tuo satiinipusero tuo pehmeyttä sopivasti värillää ja materiaalillaan tohon oversize bomberin ilmeeseen. Tosi rennoilla linjoilla mentiin taas, mut mikäs sen parempaa kuin mukava asu päivään joka oli täynnä naurua, shoppailua ja lounastamista? Yay or nay? 

Ps. Oon viime aikoina pohtinut, että perustaisin myös mun blogille Facebook -sivut! Oisko niille tarvetta teidän mielestä? Mun bloginhan löytää jo JKL-blogien facebookista, sinne voi silloin tällöin ilmestyä myös mun postauksia, mutta oishan ne omat sivut kivat, ja voishan kohta olla jo niiden aikakin!
20 kommenttia on "Messy bun"
  1. Valkoinen kauluspaita puuttuu täältäkin! Täydellisen mallin ja istuvuuden löytäminen on osoittautunut ihmeän vaikeaksi projektiksi.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meidän on pakko lähteä metsästämään sellaisia! :-D En selviä tästä yksin!

      Poista
  2. Ihana sotkuinen nuttura! Mulla nutturan teko ei onnistu juurkaan koskaan, paitsi tietty sillon kun aikoo olla vaan kotona :-D Sulla on kyllä tosi ihana tyyli! Perusta ihmeessä blogillesi facebook-sivut, mä ainakin tulisin sitäkin kautta seurailemaan :-)

    millatt.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Tuo olikin aika työn takana :-D Täytyy miettiä tuota Facebook -sivua, ehkäpä se olisi ajankohtainen! :-)

      Poista
  3. Toikin toimii ehdottomasti hyvin! :-) Hyvältä näyttää kokonaisuudessaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Maija, kiva kuulla! :-)

      Poista
  4. Pystyn niiiin samaistumaan tuohon sotkunutturan tekoon! :-D Ihana asu jälleen kerran!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, mä veikkaan et moni pystyy samaistumaan tohon! Kiitos paljon Katariina :-)

      Poista
  5. Vitsit pitääkin oikeesti nyt laittaa valkoinen kauluspaita päälle, sillä se on roikkunut ihan liian kauan henkarissa! Se on jotenkin niin ryppyinen, että en oo jaksanut ottaa sen silittämistä projektiksi :'D Ihana asu siis sulla tässä kuvassa♥ Ja joo voin niin samaistua tohon sotkunutturaan, sillä aina niinä kotipäivinä se nuttura on ihan täydellinen, mutta ei se kyllä sitten kouluaamuna onnistu millään :D Joo tee ihmeessä fb-sivut! Täällä olisi ainakin yksi seuraaja ;)

    anskisss.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha eikun kauluspaita niskaan! :-) kiitos paljon! Sotkunuttura onnistuu vaan huolettomissa tilanteissa, ei stressin täyteisessä kiireessä :-D täytyy vielä vähän hautoa tota Facebook -sivu ideaa! Kiva kuulla!

      Poista
  6. Joo siis mulla kans sotkunuttura hipoo tyyliin täydellisyyttä ku oon yksin kotona, mut sit ku pitäis lähteä johonkin, ni ei vaan meinaa onnistua :D Mut ihana asu sulla, ja nutturakin näyttää tosi kivalta :)

    ♥: Linda/Revontulipalo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah! Perus ongelma aina :-D kiitos paljon Linda, täytyy sanoa että kerrankin toi nuttura tais onnistua!

      Poista
  7. Hei, tosi ihana blogi sulla!

    Mä niin samaistun tohon sotkunutturan hankaluuteen! Just kirjoitin pari päivää sitten omaan blogiin, kuinka helppo ja nopea kampaus on, mutta tänään sain taas tapella ihan tarpeeksi kauan nutturan kanssa ennen kuin olin siihen tyytyväinen. Kotona hengaillessa ei olekaan sitten mitään ongelmaa!

    http://esmeraldaella.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! :-) Sotkunuttura on nyt kyllä herättänyt paljon samaistumista ja kyllä se vaan niin on! :-D

      Poista
  8. Onpa kiva asu, ja ihana tuo nuttura! Niissä on kyllä mahdoton onnistua, parhaat saa aina aikaan ilman peiliä kotisohvalla löhötessä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos paljon! :-) sotkunuttura onnistuu kyllä parhaiten ilman peiliä haha!

      Poista
  9. Messy Bun on kyllä pelastava elementti, ainakin mun hiuksille! Ihanat kuvat ja kaunis sinä! ♥

    http://more-than-we.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sama täällä! :-) kiitos paljon Heidi <3

      Poista