Top Social

sunnuntai 22. tammikuuta 2017

Weekend thoughts

Kirpeä pakkanen, auringon säteet, aurinkolasit, lämpimät villapaidat, untuvatakit, ja villasukat. Niistä oli eilinen tehty. Kävelyä säteilevässä auringossa ja vähän alamäkiluistelun osakilpailuja. Tällaiset talvisäät on mun makuun, tekee väkisinkin mieli pukeutua lämpimästi ja lähteä ulos. Ihan vaan vaikka kävelemään, kuhansa saa imeä itseensä mahdollisimman paljon tätä valoa. Tuntuu ihan keväältä. Mun harmiksi tänään ei kuitenkaan aurinko paistanut täydeltä taivaalta, vaan sää muuttui sumuiseksi plussakeliksi. Mut onneks pystyy vielä fiilistelee tota eilistä näistä kuvista!




Se virkeys mikä muhun tulee väkisinkin auringon myötä, on todella älytöntä. Kaikki tuntuu mahdolliselta, elämä ihanalta ja positiivisuus vyöryy joka puolelta. Vaikka vähän oli Vansseissa varpaat jäässä niin ei sekään haittannut. Nyt on jotenkin tosi hyvä fiilis, vaikka yöunet olis voinut viime yönä olla vähän pidemmät.



Jacket Everest    Sweater Your Face    Shoes Vans    Sunglasses Ray Ban (gifted)

Meillä oli suunnitelmana vielä eilen, että suunnataan luistelemaan nyt päivällä. Mutta saa nähdä tuon kelin kanssa, tuntuu enemmänkin että tänään olisi Netflixin ja kotitekoisen pitsan sunnuntai, haha. Parhaita on kyllä ne sunnuntait, kun ei oikeastaan tiedä mitä tekisi!
Oon by the way ihan rakastunut talvipukeutumiseen. Tuo untuvatakki oli viime vuonna kaikkein parhain ostos, ja kaiken lisäksi toosi lämmin! Pooloneuleet on myös mun lemppareita, ja koska on korkea kaulus niin ei tarvitse huiviakaan. Ja nuo aurinkolasit, voi vitsi mä odotan kesää ja kevättä!
Mitäs teidän sunnutaihin? Kerkesittekö eilen nauttimaan talvisäästä parhaimmillaan?
10 kommenttia on "Weekend thoughts"
  1. Voi vitsi miten ihana ja hyväntuulinen postaus ja niin raikkaita kuvia! <3 Täällä saatiin myös eilen pitkästä aikaa aurinkoa joka nostatti ihan huimasti mielialaa, vähän ehdin ulkona käydä pyörähtämässä ja nuuskimassa keväistä ilmaa :) Mä rakastan hirmuisesti pooloneuleita ja tuo untuvatakki on kyllä tosi kaunis ja lämpimän näköinen! Ja nuo aurinkolasit taas kerran muistuttaa itseä siitä, että mun pitäis hommata myös itselle oikeasti kunnolliset ja hyvät lasit, varmaan kaksi vuotta olen ajatellut ostaa uudet mutta aina se on vaan jotenkin jäänyt, nyt niitä alkaisi tarvita :D Kiireettömät sunnuntait on kyllä parhautta, itse täällä parhaillani valmistaudun pikkusiskon synttäreille :) Ihanaa sunnuntaita ja alkavaa uutta viikkoa! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos tosi paljon! Olikin tarkoitus välittää positiivisuutta eteenpäin <3 Aurinko vaan nostattaa mielialaa aina! Ja hei kiitos, tää takki on kyllä lemppari, ja noi aurinkolasit kanssa! :-) kiireettömät sunnuntait kunniaan, ja ihanaa uutta viikkoa sinnekin!

      Poista
  2. Ihana postaus ja tosi nättejä kuvia! Mä valmistuin eilen kokemusasiantuntijaksi ja päivä menikin sitten koulutuksessa ja matkustamisessa takaisin Jyväskylään. Sunnuntai on mulle nyt pelkkää rentoutumista varten, mikä tarkoittaa Solsidania, pötköttelyä ja irtokarkkeja. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :-) Kuulostaapa mielenkiintoiselta! Ja sun sunnuntai kuulostaa ihan superilta!

      Poista
  3. Mä olen huomannut kans et oon ollut huomattavasti pirteämpi kun aurinko paistanut parina päivänä ja ollut paljon valoisampaa :) Pitääkin muistaa ostaa uudet aurinkolasit, kun edelliset hajosi laukun pohjalla ja pari päivää mennyt ulkona silmiä siristellessä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nimenomaan! Haha aurinkolasit on kyllä välttämättömät kun aurinko paistaa! :-)

      Poista
  4. Todella nättejä kuvia. Mun mielestä lumi ja auringonpaiste pikkupakkasessa on ihan älyttömän kauniin näköstä! Super siistit aurinkolasit <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Inka <3 talvi on just kauneimmillaan silloin! Ja nää lasit on kyllä munkin uudet lempparit :-)

      Poista
  5. ihanat nuo aurinkolasit!! Tuollaiset ilmat on kyllä ihania suomessa!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitti, noi on kyllä munkin lempparit! Ja oon sun kanssa niin samaa mieltä :-)

      Poista