Top Social

torstai 23. helmikuuta 2017

Little silver bag







Jacket Nelly    Shirt H&M    Silver bag H&M    Sneaker Adidas

Mitäs tykkäätte? Mä oon ainakin ihan ihastuksissani tuohon pikkulaukkuun. Kevättä kohti mentäessä uskon, että hopeiset yksityiskohdat tulee entistä enemmän esiin, ja mä alotin jo tän hehkutuksen nyt. Bongasin kaiken lisäksi tuon laukun alesta, josta lähti vielä ylimääräinen aleprosentti, joten hinta ei ainakaan päätä huimannut. Tässä teille nyt myös tää ensimmäinen asu mun raitapaita ihastuksen kanssa!

Elämä on nyt vähän hektistä, se heittelee mua hassusti tällä hetkellä ympäriinsä. Ja ihan hyvä juttu, välillä kaipaa vähän tapahtumarikkaampaa meininkiä. Saa nähdä miten tässä taas käy, valotan teille ehkä vähän tarkemmin näitä juttuja myöhemmin. Haluun vaan ensin itse tietää miten tässä oikeastaan on edes käymässä, haha! Täytyy pitää tulevaisuudessakin mielessä, että mitä vaan voi oikeesti tapahtua, ja ihan milloin vaan. Yks puhelu voi muuttaa kaikkea aika radikaalisti, tai ainakin herätellä hetkeksi.

Nappaako hopeiset yksityiskohdat sulla?
12 kommenttia on "Little silver bag"
  1. Tosi suloinen tuo laukku! Toi raitapaita sopii sulle myös tosi hyvin, ehkä munkin pitää ostaa jostain tuon tapainen ja katsoa sopisko omaan tyyliin :-)

    millatt.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha eikö ookkin! :-) Ja kiitos, raitapaidoista on tullu hetkessä mun suosikkeja! Kannattaa käydä ainakin kokeilemassa!

      Poista
  2. Tuo laukku on IHANA<3 nään ton jo niin mätsäävän kevään ja kesän asuihin, huippu ostos!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihana! <3 Mäkin nään sen ihan sielun silmin!!

      Poista
  3. Aivan ihana laukku! Tuollainen materiaali on muutenkin tosi nättiä :)
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :-) Toi on kyllä tosi nätin näkönen!

      Poista
  4. Upea asukokonaisuus<3 Tuo laukku on ihana<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :-) Tuo laukku on kyllä rakkautta <3

      Poista
  5. Tosi hyvä löytö toi laukku, on niin nätti! Toi raitapaitakin näyttää kivalta ja sopii sulle tosi hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö, kiitti! :-) Raitapaidat on niin mun juttu nyt, kiitos paljon!

      Poista
  6. Niin super ihana laukku!<3 Ihan sun tyylinen :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jenna! <3 Mäkin tykkään tosta ihan sikana, se on just mua haha!

      Poista