keskiviikko 8. helmikuuta 2017

Red Lipstick & Stripes

Skamia katsoneet ymmärtää, että välillä saattaa iskeä punaisen huulipunan villitys. En kuitenkaan voi vieläkään käsittää, miten punainen huulipuna ja raitapaita mätsää näin hyvin yhteen! En tiedä mikä siinä mun silmään iskee, mutta jotenkin mustavalko -raitojen simppeliys ja punaisen huulipunan tuoma sähäkkyys tuo asuun särmää, ja kunnolla! Multa löytyy kaapista Lumenen huulipuna, joka on hieman oranssihtavan punainen, mutta nyt mulle tuli suuri himo ostaa täysin punainen mattahuulipuna. Tää vaan toimii. 




Mulle on muodostunut ihan major girl crush Skamin Noorasta, ja sen tyylistä. Eniten mua tässä hahmossa inspiroi feministisyys, asenne ja tyyli. En oo täällä blogin puolella paljon sitä avannutkaan, mutta olen ihan sataprosenttinen feministi, ja ei, tämä ei ole negatiivinen asia, vaan mun mielestä feministisyyden on tarkoitus edistää sukupuolien tasa-arvoa, sillä vieläkään emme ole päässeet tuohon tavoitteeseen. Kuitenkin, musta on hienoa, että esimerkiksi nuorten sarjoihin luodaan tällaisia hahmoja, jotka inspiroi tyylillään ja älykkyydellään. Tyyliä Nooralta ei todellakaan puutu, ja se ajoi mut jo tilailemaan muutamia kauan himottuja vaatekappaleita kotiakin, haha.





Jacket Nelly    Shirt Weekday    Scarf & Jeans H&M    Shoes Vans

Nuo farkut on ollut viime aikoina yhdet mun lemppareista, ja varsinkin näin viileinä keleinä tuonne alle sujahtaa helposti vaikka kerraston housut! Kylmillä säillä voi myös helposti pukeutua tyylikkäästi, kun vaan muistaa kerrospukeutumisen! Tällä hetkellä mä just tarvitsenkin elämään tyyliä, ja oikeanlaista asennetta. Ja tää asu on jotenkin kaikessa yksinkertaisuudessaan sitä. Iskeekö teidänkin silmään raitapaita ja puna?

24 kommenttia:

  1. Mulla itsellä on ollut joskus vastaava yhdistelmä raitapaidan ja punan kanssa ja se yksinkertaisesti toimii!
    Tosi tyylikäs asu sulla muutenkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siinä on vaan sitä jotakin! Kiitos Sofia! :-)

      Poista
  2. Skam on niin hyvä sarja! :'D Mäkin tykkään Noorasta siinä sarjassa ja erityisesti sen tyylistä<3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis ehkä kaikkien aikojen paras, oon niin hurahtanut siihen että oivoi! :-D Noora ja sen tyyli <3

      Poista
  3. Sulle kyllä sopii niin hyvin toi punanen huulipuna! Ite en osaa oikein ikinä käyttää sitä, vaikka huulipuna kotoa löytyykin ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Miina! :-) Sitä pitää opetella käyttämään!

      Poista
  4. Ihana asu! Tulee heti mieleen Noora ja toi huulipuna sopii sulle tosi hyvin. :)
    http://nataliealexandras.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitos hirveesti! :-) Kiva kuulla!

      Poista
  5. Ei hemmetti, pitäisköhän munkin alkaa katsoa Skamia kun kaikki tuntuu hehkuttavan sitä niin paljon :-D Mutta oon ihan samaa mieltä, raitapaita+punaiset huulet toimii niiiiin hyvin!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis, todellakin pitää! Se on aukko sivistyksessä, jollei sitä sarjaa katso :-D Punahuulet ja raitapaita = <3

      Poista
  6. Aa tää asu on kyllä niin mun mieleen !! :))

    VastaaPoista
  7. Sopivat kyllä hyvin yhteen tuo paita ja huulipuna! :) Noora on niin ihana ja kuvailit häntä tosi hyvin! ♡
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin munkin mielestä! Kiitos Sini :-) Ja Noora on ihana!

      Poista
  8. Mun mielestä todella tyylikäs asukokonaisuus! Ja huulipuna sopii aina niin hyvin kaikkeen :)

    http://janitakristina.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :-) Tuo huulipuna on kyllä munkin mielestä tosi kiva!

      Poista
  9. ihana asukokonaisuus!! just sellane mikä nii sanotust "toimii aina" :D

    VastaaPoista
  10. Apua en kestä!!! Ennen kuin luin tätä sun tekstiä viittasin omassa blogissani just äsken myös inspiroituneeni Skamin Nooran punaisista huulista. Nyt on kyllä tosi outoa ja pahoittelut samoista sanoista. :-D Mutta siis ehdottomasti oon itsekin ihan ihastunut siihen. Siinä muijassa on jotain karismaattista, en tiiä... Pakko antaa sulle ehkä suurin kehu ikinä, nimittäin muistutat hieman Nooraa. Hiuksetkin on ihan samanlaiset! :-) Mäkin oon alkanut himoitsemaan lyhyttä tukkaa Skamin Nooran takia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah! Musta tuntuu että Noora inspiroi tällä hetkellä kaikkia käyttämään huulipunaa! :-) Ja kiitos tosi paljon haha! :-D Täälläkin kyllä haaveillaan tosi lyhyestä polkasta...

      Poista
  11. Ihana asukokonaisuus, ja todellakin punaiset huulet + raitapaita = perfect combo ♥ Tosi monet tuntuu hehkuttaman tuota Skamia, joten ehkä itsekin pitäisi vihdoin kurkistaa millainen sarja on kyseessä :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Tuuli! <3 Ja joo, jos et oo vielä aloittanut sitä katsomaan niin nyt on korkea aika! :-D

      Poista
  12. Super kiva asu! Tän malliset housut on ihan parhaat talvella, kun mahtuu kalsarit alle! Tosin tuntuu että oonkin sit käyttäny samoja housuja viimeset 3-4 kk :-D Mä fanitan kans Nooraa ihan kympillä, tulispa jo uus kausi Skamista :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hirveästi! :-) Joo tuollaiset housut on kyllä käytännölliset ja tyylikkäät! Ja Noora on paras <3

      Poista