tiistai 21. helmikuuta 2017

Tän hetken suosikit

Ajattelin vähän näyttää teille mun viime aikaisia hankintoja, joihin pääasiassa kuuluu nää kaksi raita-ihanuutta. En tiedä mikä siinä on, mutta oon hulahtanut aivan täysin pystyraitaan. Varsinkin jos se on paksua raitaa, puuvillaisesssa, pehmeässä ja rennossa kauluspaidassa. Nää kaksi yksilöä nappasin H&M'ltä, ja voi vitsit, nää on ihania. Pystyraita tuo jotenkin niin freshin lookin, ja ne ketkä mua Instagramissa seuraa, niin on jo voinut bongata ainakin tuon harmaan mulla kahdesti päällä haha. 



Mukaan lähti myös imagolasit. Testasin näitä ensimmäistä kertaa päähän, ja olin aivan varma että ei jatkoon. Lasit kuitenkin jäi vaivaamaan, ja nyt ne lepäilee tuolla mun yöpöydällä. Tällaisia laseja on näkynyt jo paljon kaikkialla, mutta kyllä nuo vaan on niin ihanatkin.
Oon myös viime aikoina hullaantunut taas punaiseen huulipunaan. Tuo hieman oranssihtava yksilö Lumenelta onkin nyt yks mun suosikki, mutta Lumenen uusista päivittyneistä punista löytyi yksi täydellisyyttä hipova yksilö joka mun on varmaan pakko kotiuttaa joku päivä.



Tuo sininen raitapaita on vähän skarpimpi, kun taas tämä harmaa. Tää ei istu täysin, eli on hieman over size mitoitettu ja mä rakastan tätä! Sopii hyvin rentoon arkilookkiin, revityn denimin kanssa. Nää on siis sellaisia paitoja, että ette tuu säästymään näiltä asukuvissa, snäpissä taikka instagramissa ihan hetkeen. Yksi asupostaus onkin toteuttamisvaiheessa tän harmaan raitapaidan kanssa, ja saatte myös nähdä muutamia muitakin uusia hankintoja samalla.


Ja myös yksi löytö mistä haluan vinkata, niin on nuo Nyxin huultenrajauskynät! Olin eilen seitsemän tuntia töissä, huulilla pelkkää huultenrajauskynää, söin kahdesti, join kaksi kuppia kahvia ja tuo vaan pysyi. Eihän siinä mitään, hyvä että pysyikin, mutta huikein juttu tuossa kynässä on se, että nuo maksaa 3,75 € Sokoksella. Täytyy käydä äkkiä hamstraamassa muitakin sävyjä...
Tästä tuli tälläinen tän hetken suosikit -postaus, mutta enpä ole tällaistakaan toteuttanut varmaan ikinä! Miltäs mun suosikit vaikuttaa, ollaanko sielläkin hullaannuttu pystyraitaan ja punaisiin huuliin?

Ps. Joo, tiedän, mun pitäis varmaan ostaa se silitysrauta viimeistään nyt, haha...

10 kommenttia:

  1. Punaiset huulet on ihan top 1 ! Harmi vaan että talvella yritän säästellä huulia punilta, kun kuivuuvat niin helposti...:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No näin on! Mullakin kuivui huulet ennen tosi pahasti, mutta löysin juuri oikeanlaisen huulirasvan ja kuorin huulia tasaisin väliajoin niin pystyy punaamaan huulet melkeinpä joka päivä! :-)

      Poista
  2. Kivoja suosikkeja!

    millatt.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Kiva postaus, suosikkeja on aina kiva nähdä! Punaiset huulet ovat mulla kestosuosikkina :)
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiva kuulla et tällainen postaus on mieleen! :-) ja sama täällä!

      Poista
  4. Oi kivoja kaikki nuo paidat on kyllä niin kivannäköisiä ja tuo huulipuna täydellisen sävyistä!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Saara! Nuo paidat on kyllä mun lempparit tällä hetkellä! :-)

      Poista
  5. Vau miten ihania suosikkeja!♥ :')

    VastaaPoista