Top Social

sunnuntai 19. maaliskuuta 2017

All about the fluff

Esittelinkin teille jo snäpissä maanantaina mun hetken mielijohteen shoppailuja. Oon jo pitkän aikaa ettiny pörrötakkia, ja rakastuin ihan ensi silmäyksellä tähän mustaan pörrö unelmaan. Tää on oikeestaan neule, mutta ihan tosi paksu sellainen. Jos on tyyni keli niin tällä pärjää jo ulkona ihan helposti. Ostin tän vähän ajatellen meidän Pariisin reissua ja kevättä. Tää tulee kyllä varmasti näkymään kevään mittaan useimmissa asuissa, haha!








Fluffy jacket Gina Tricot    T-shirt Gina Tricot    Jeans Bik Bok    Shoes Vans


Keksisin vaikka kuinka monta erilaista asukokonaisuutta yhdistelemällä teksti t-paitoja ja tätä pörrötakkia. Suorat housut, revityt farkut, siniset farkut... Tennarit toimii tän kanssa myös tosi hyvin, ja kaivelinkin Vanssit esiin tätä asua varten. Ensi talveksi mun on kyllä pakko saada oikeasti pörrötakki, jolla pärjää pakkasellakin sillä tää on vaan jotain niin ihanaa!
Ajattelin tässä lähipäivinä toteuttaa teille jatkopostausta mun vaatekaappi projektille, sillä oon viime aikoina ostellut niin paljon uusia vaatekappaleita, että ois varmaan aika kertoa miten oon päässyt etenemään! Hyvänä esimerkkinä tästä asusta neule, t-paita ja farkut.

Ihanaa sunnuntaita teille, miten mun asu nappaa? xx
14 kommenttia on "All about the fluff"
  1. Oi miten super ihana takki!♥ Sopii sulle :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Jenna! :-) kiva kuulla <3

      Poista
  2. Farkut on ihan täydellisen väriset ja tuo ginan karvatakkijuttu on ihan super söpö! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi farkut on kyllä tosi kivan väriset! :-) ja mun uus suosikki on kyl toi karvatakki, kiitos Inka <3

      Poista
  3. Oi ihana tuo pörrötakki ♥ Ja kuulostaa todella hyvälle tuo jatko-osa vaatekaappi projektille :)

    ♥: Ane

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! <3 Joo pitää laittaa tuo postaus toteutukseen!

      Poista
  4. Ihana asukokonaisuus ja söpö takki ♥ vaikken itse suurin pörrötakkien fani olekaan, niin sulle toi sopii ihan super hyvin :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sofia! :-) ehkä säkin innostut vielä pörrötakeista ;)

      Poista
  5. Tosi kiva asu ja Skam-paitakin päässyt mukaan! *.* Eikä, niin ihanaa että pääset Pariisiin! Pariisi on yks mun suurista unelmista, ehkä vielä joku päivä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sini! Oon pitäny tota paitaa varmaan koko viikon kun se on niin ihana, haha! :-) Ja joo me mennään mun ystävän kanssa kuukauden päästä! <3

      Poista
  6. Ihana takki ja muutenkin koko asukokonaisuus on ihan 10!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :-) Tuo takki on kyllä lemppari!

      Poista