perjantai 10. maaliskuuta 2017

Kuivan ihon suosikit


Oon täällä varmasti moneen otteeseen maininnut, että mulla on todella kuiva ja herkkä iho. Atooppinen iho + kaiken maailman allergiat ei oo mikään helpoin yhdistelmä hoitaa, varsinkaan Suomen talvessa. Kesällä tietenkin aina helpottaa, muta joka syksy pitää aina keksiä uudet super tuotteet, millä ihon saa pidettyä kunnossa. Tänä talvena tuo tehtävä olikin yllättävän helppo, sillä Lumenen uudistus tuli aika osuvaan kohtaan. Olin jo melkein tottunut siihen, että joka talvi mun täytyy yksinkertaisesti marssia apteekkiin, ja ostaa kaapit täyteen niitä kalliita voiteita, jotka ei ärsytä mun ihoa ja kosteuttaa tarpeeksi. Mutta ei enää!


Ajattelinkin nyt jakaa teille mun ihonhoidon suosikit tältä talvelta, ja näillä pärjää kyllä pitkälle kevääseen ennen kuin aurinko alkaa edes kunnolla lämmittämään. Eli kaikki te kuivan ja herkän ihon omistavat kohtalon toverit, nyt muistilistalle nää tuotteet ylös!



Lumene Lähde Hydration Rescue Ravitseva 24H kosteusbalsami

Ekana mun listalla on kyllä tää todella kosteuttava kasvovoide Lumenen Lähde sarjasta. En ois ikinä uskonu, että löydän ihan kaupan hyllyltä näin kosteuttavan kasvorasvan. Mikään ei nimittäin ärsytä niin paljoa kuin ostaa kasvorasva jonka kosteutus ei vain yksinkertaisesti riitä!

+ todella kosteuttava

+ ihana mieto tuoksu

+ toimii myös meikin alla


 Lumene Valo Artic Berry Cocktail Heleyttävä & Ravitseva Tehohoito

Tällaiset tehohoidot on mulle ollut aika uusi juttu, mut voi vitsit mitä arjen luksusta! Aivan ihanan marjainen tuoksu, ja tosi öljymäinen koostumus hellii kyllä ihoa. Käytän tätä muutaman kerran viikkoon, illalla ihon puhdistuksen jälkeen.

+ Super ravitseva öljyinen koostumus

+ Marjainen tuoksu

+ Luksusta arkeen



Viimeisenä kaksi uutta tuttavuutta mulle:

Lumene Lähde Pure Artic Hydration kosteuttava & raikastava kasvosuihke

Ensimmäinen mun omistama kasvosuihke, ja rehellisesti ajattelin ensin että tää on vuoden turhake. Tää on kuitenkin tosi miellyttävä käyttää aina kasvovoiteen alle, ja kesken kiireisen päivän meikin päälle freesaamaan. Tosi raikastava ja virkistävä uutuus mun ihon hoidossa!

Lumene Kuulas Heleyttävä & Kiinteyttävä simänympärysvoide 

Täytyy nolosti todeta, että ei oo tullut kauheasti silmänympärysvoiteita käytettyä. Tää kuitenkin on nyt noussut mun suosikiksi kosteuttavalla ja hyvin levittyvällä koostumuksella.

 Tuotteet saatu pr-toimistolta

Oon aina ollut tosi suuri Lumene fani, ja oon kyllä tosi iloinen, että vihdoin heiltä löytyy mun kuivalle iholle tarpeeksi kosteuttavia tuotteita. Kaikkein parhainta Lumenessa on kotimaisuus, ja luonnolliset raaka-aineet. Tuntuu jo melkein normaalilta ihmiseltä, kun voin kertoa käyttäväni muutakin kuin lääkerasvoja, haha! Näillä oon osittain tän talven selvinnyt, ja varmasti kesän tullen jatkan myös näillä. Tietenkin kasvovoiteen voi vaihtaa kevyempään, kunnes ihon kunto vähän helpottaa.

Onko teillä ongelmia ihon kanssa talvella? Mitkä on teidän ihonhoidon suosikit?

22 kommenttia:

  1. Itselläni ei oo kuiva iho, mutta huulet on kun santapaperia talvisin. Mulla on myös paha tapa aina repiä mun huulia kun ne näyttää pienintäkin rohtumisen merkkiä. Kanniskelen siis aina miljoonaa tuubia huulirasvaa mukana xD
    Tää oli hyvä postaus. Vaikka kuivaa ihoa ei mulla ole nii hyvä että sentään tällaisia tuotteita on ilmestynyt kaikille niille jotka tarvitsee :)

    http://paula-beautyqueen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa haha! Mulla on kyllä super kuiva iho, ja huulet kanssa! Kannattaa kokeilla min DIY huultenkuorintaa josta löytyy postaus tuolta http://visions-ninni.blogspot.fi/2017/01/diy-lip-scrub.html

      Kiitos paljon Paula! :-)

      Poista
  2. Nuo purkitkin ovat niin nättejä, että voisi melkein niiden takia vain ostaa! :D Kasvosuihketta olen kaupassa katellut uutena tuttavuutena, sitä olisi kyllä mukava kokeilla.
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis niinpä! Nuo on niin kauniita purkkeja että huhhuh! Kannattaa kokeilla tuota kasvosuihketta, on ihanan freesaava! :-)

      Poista
  3. Mullakin on talvisin todella kuiva iho.. Täytyykin tutustua näihin paremmin! Etenkin tuohon silmänympärysvoiteeseen, sillä sellaista en ole koskaan käyttänyt, vaikka olisi kannattanut.. :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kannattaa ehdottomasti perehtyä tuohon kasvorasvaan, ja silmänympärysvoiteeseen! Molemmat oivia tuotteita kuivan ihon hoitoon :-)

      Poista
  4. Täälläkin kärsitään kuivasta ihosta talvisin! Tosin ei niinkään kasvon alueelta vaan kaikkialta muualta kropasta :D Noi uudet Lumenen tuotteet on kyllä täyttä rakkautta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on koko kroppa ihan kuiva aina talvisin! Että I feel you! Noi uutuudet on kyllä ihania! :-)

      Poista
  5. Lumenen uudet tuotteet on kyllä huippu hyviä ja noi purkit on niiiin kauniita <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Oon niin samaa mieltä sun kanssa! <3

      Poista
  6. Tosi hyvä postaus! Itsellänikin on talvisin kuiva iho joten sain hyviä vinkkejä tästä. :) Liityin myös lukijaksi!
    http://nataliealexandras.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei ihana kuulla! :-) tarkoitus olikin juuri auttaa kohtalon tovereita!

      Tervetuloa seurailemaan <3

      Poista
  7. Noi Lumenen uudet tuotteet on niin houkuttelevan näkösiä, tarvis kokeilla varsinki tota kosteusbalsamia!

    http://thatsentirelyoriginal.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Niinpä :-) suosittelen kyllä tota ihan 100%!

      Poista
  8. Okei nää tuotteet menee kyllä saman tien muistilistalle! Tälle talvelle mun omat kasvojenhoitotuoteet vielä riittää, mutta ens syksyllä voisi olla aika loistava sauma noille.

    ♥: Linda/Revontulipalo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiva kuulla! Itse ajattelin kanssa jaksaa tällä samalla linjalla ensi talvena! :-)

      Poista
  9. Toi Lumenen tehohoito oli vielä vuosi sitten mun ehdoton suosikki ja ihan pakollinen tuote mun kuivalle iholleni, erityisesti talvella. Nyt Lumenen uudistuksen myötä en oo tota enää ostanut, sillä tuotteen 10 euron hinnannousu hieman ärsyttää :D Mutta ihan mahtava tuotehan toi oli, nimenomaan kuivaihoiselle! Nyt oon onneksi saanut kasvojen ihon pidettyä kosteutettuna koko talven ilman totakin :)

    Hurjan kauniita kuvia ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyllä tosi huono tuote! Lumenen uudistuessa sain itse sellaisen selityksen tähän hinnan nousuun, että kaikkiin tuotteisiin on ilmeisesti vaihdettu lähdevesi pohja ja myös pakettien ja purkkien ja imagon muutos on nostanut hintaa, valitettavasti kylläkin haha. Mä en kyllä itse varmastikkaan pärjäisi enää ilman tätä! :-) Kiitos hurjasti Linda <3

      Poista
  10. Nuo Lumenen pullot on kyllä niin kauniita ♥ Ja hyväksi oon itsekin heidän tuotteet kokenut! Miullakin blogissa ihonhoitoon liittyvä postaus sekä Nivean tuotteiden arvonta! Myös linkkaa blogisi-postaukseen on vielä aikaa linkkailla, joten kannattaa käydä kurkkimassa. :) xx

    http://kanervaneuvonen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! :-) Ja juurikin tosi hyviä tuotteita! Pitääpä hei käydä kurkkaamassa sun blogista!

      Poista
  11. Huippupostaus, näistä lähtee ehdottomasti muutama heti testiin! Itsekin olen uudistuneen Lumenen tuotteita ehtinyt jo jonkinverran ihailla, mutta lähinnä meikkipuolella, joten tämä ihonhoitopuoli on jäänyt vielä melko tuntemattomaksi. Pitänee tutustua tarkemmin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos paljon! Ihanaa jos tästä oli hyödyksi! :-) Lumenen tuotteet on tänä vuonna yllättänyt mut tosi positiivisesti varsinkin ihonhoidon puolella!

      Poista