Top Social

torstai 2. maaliskuuta 2017

The Leather Jacket

Mä tunnustaudun ihan käsittämättömäksi nettishoppailijaksi, ostan siis melkein kaiken erilaisista verkkokaupoista. Tämän takia myös erilaiset alennuskoodi -sivustot on tullut mulle tutuksi, koska kukapa nyt ei haluaisi hyödyntää tällaisia tarjouksia? Tutustuin vähän aikaa sitten Cuponation -sivustoon, josta löytyy erilaisia alennuskoodeja, ja ihan oma sivusto vaatekauppojen koodeille! Kannattaa siis ehdottomasti vierailla heidän sivustollaan nettishoppailujen yhteydessä, sieltä voi bongailla alekoodeja esimerkiksi House Of Brandonille!

Mä oon jo selaillut innoissaan kaiken maailman kevättakit joka ikisestä verkkokaupasta läpi. Etsinnässä on ollut trenssi, kevyempi villakangastakki ja nahkatakki. Onnekseni mä löysin vihdoin yhden noista. Ja jos ootte pitemmänkin aikaa lukeneet mun blogia, niin aloitin jo syksyllä siitä täydellisestä nahkatakista höpöttelyn ja nyt viimein mä löysin sen!!




Mun visioissa täydellinen nahkatakki oli skarppi, sopivan istuva, mutta kuitenkin rento. Rokahtavat yksityiskohdat, vyö, vetoketjut ja biker-malli. Sellainen, joka tuo asennetta oversize villapaidan ja farkkujen yhdistelmään. Joka tuo hieman särmää pehmeämpiin asuihin. Ei siis mikään helppo homma löytää jokaiseen kriteeriin mätsäävä takki.

Samalla verkkokauppojen selailulla mun silmiin tarttui nää rennot, mutta skarpin näköiset housut. Oon jo pitkän aikaa etsinyt tuon tyylisiä housuja, jotka ois kuitenkin mukavat jalassa. Nää olikin niin täydelliset yksilöt, että huh! Nää myös toimii mun mielestä tässä asussa älyttömän hyvin tuon nahkatakin kanssa, tuoden vähän pehmeämpää vaikutelmaa.


Leather jacket Vero Moda*    Shirt H&M    Pants Only*     Shoes Vans

*gifted from House Of Brandon

Päädyin siis shoppailemaan ensimmäistä kertaa House Of Brandonin verkkokauppaan, ja täältä löytyy kyllä yksi tyytyväinen asiakas! Pakko siis hehkuttaa erikseen sitä, että mun tilaus tuli perille kahdessa päivässä (!!) ja tää ei todellakaan ole yleistä. House Of Brandonilta luvataankin, että toimitus kestää yleensä 1-2 arkipäivää, mikä on ihan huikee juttu nykyään kiireisessä maailmassa, haha. Ja hauskinta tässä on se, että en yleensä koskaan osta Onlyn tai Vero Modan vaatteita kivijalkamyymälöistä, mutta verkkokaupan puolella jokainen mun suosikki oli jomman kumman vaatemerkin. Mikähän siinä nettishoppailussa mua oikein viehättää... 

Iskeekö mun nahkatakki löytö teidän silmään?
16 kommenttia on "The Leather Jacket"
  1. Niin siisti toi nahkatakki!! Tuo todella kivaa asennetta asukokonaisuuteen :)

    http://janitakristina.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mäkin tykkään tosta kyllä ihan hirmuisesti! :-)

      Poista
    2. Kiva postaus ja kivat kuvat myös!

      ubersonja.blogspot.fi

      Poista
    3. Kiitos paljon Sonja! :-)

      Poista
  2. Tosi ihana takki ja nuo housutkin ovat niin kiva! *.*
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sini! Nää oli molemmat kyllä kunnon löytöjä! :-)

      Poista
  3. Täydellinen asu! ❤

    millatt.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Damn mikä nahkatakki!<3 Ihan super makee ja tää asukokonaisuus on ihan kun sulle luotu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No älä! Kiitos Jenna, haha <3

      Poista
  5. upee asu! Varsinki kengät :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :-) Nuo vanssit on kyllä kivat!

      Poista
  6. Upea asu, varsinkin noi housut on makeet! Ja nahkatakki iskee todellakin :)

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :-) toi nahkatakki on kyl mun uus lemppari!

      Poista
  7. Ompa kiva asu, samalla jotenkin rento, mutta kuitenkin siisti :) Sopii hyvin sulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitti! :-) Tykkään just tän tyyppisistä asuista!

      Poista