keskiviikko 24. toukokuuta 2017

Those summer vibes

Oon niin fiiliksissä tästä yllätyskesästä! Oon ottanut kaiken tästä irti. Syönyt monta jäätelöä, istuskellut puistossa kavereiden kanssa, käynyt terassilla, ottanut aurinkoa... Pidän nyt vaan sormia ristissä että tää jatkuis vaan mahdollisimman kauan, mutta täytyy sanoa että se on varmaankin hyvin epätodennäköistä, haha. 







Off Shoulder Top Forever21      Skirt Only      Sunnies Gina Tricot      Shoes Puma


Nyt kun tää lämpöaalto tuli yhtäkkiä, tajusin että en oo vielä ostanut yhtään kesävaatetta! Tuli samantien hirveä hinku ostelemaan kaikenlaista, ja kävinkin jo vähän keskustassa tutkimassa mahdollisuuksia. Tän kesän ostoslistalta löytyy ainakin Leviksen farkkushortsit, ja punainen body. Bongasin Carlingsista molemmat, mutta farkkushortseista ei ollut enää pieniä kokoja... Yllättävää. Ajattelin kuitenkin tutkia myös hieman verkkokauppoja, jos samanlaiset tulisi jostain vastaan. Mun kesän lempparivaate tulee kuitenkin olemaan ehdottomasti off shoulder paidat, sillä oon nyt viimeisimmät päivät heilunut pelkästään kyseisissä vaatekappaleissa. Ja tietenkin koko mustassa. Se on vaan fakta, että koko musta toimii, vaikka se ei kaikkein viilein yhdistelmä kesällä olekaan!

Nautin vielä tänään ennen töitä tästä ihanasta kelistä, parhaiten mun menoja pääset seuraamaan Instagramin & Snapchatin kautta!  (@ninnipusa)

Iskeekö off shoulder paidat ja koko musta suhun yhtä kovaa kuin muhun? xx

24 kommenttia:

  1. Ihanat kuvat ja aivan ihana asu♥ Harva off sholder paita iskee, mut toi on kyl tosi kivan näkönen mikä sulla on päällä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kaunis Paula! <3 Kiva kuulla että tuo iskee!

      Poista
  2. Näyttää tosi hyvältä! Vika kuva on ihana ♡ Ite en oo vielä jäätelökautta korkannu mutta pitäisi se kyllä tässä lähiaikoina aloittaa 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sini! <3 Mä oon sit varmaan korkannu sunkin edestä, haha!

      Poista
  3. Ihana asu! Mä katoin eka että toi oli mekko, mutta siinä olikin paita+hame yhdistelmä :D On kyllä sairaan söpö kokonaisuus <3 Off shoulder paidat on kyllä niin tän kesän juttu, ettei mitään rajaa! Multakin löytyy jo pari, ja lisää kertyy koko ajan noita paitoja :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, kiitos Milla! <3 Monet onkin sanonut että tuo näyttää ihan mekolta, mutta ei!

      Poista
  4. Wau! Oletpas upea! ♥ Tykkään kyllä off-shoulder-paidoista, mutta mulla on ongelmana se olkaimettomuus.. Tuntuu että kaikki valahtaa alas! :D Mutta pitääkin testailla tässä kesällä, jos vaikka tykkäisinkin myös itseni päällä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! <3 Kannattaa satsata hyviin olkaimettomiin rintaliiveihin, ja etsiä oikeanlaisia off shoulder paitoja mitkä tuntuu hyvältä!

      Poista
  5. Aivan täydellisen ihania kuvia! :)<3 Mäkin oon ihan fiiliksissä tästä yllätys kesästä ja ihanaa kun saa vetää kesähepeneitä päälle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :-) Tää kesä oli tosiaan ihan täysi yllätys, mutta todella ihana sellainen!

      Poista
  6. off the shoulderit on parasta ♥ mitä punaa sullon tässä huulilla, tosi kiva sävy?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nimenomaan! <3 Tuo on sitä Huda Beautyn huulilakkaa, minkä esittelin tuolla kosmetiikka uutuuksissa! :-)

      Poista
  7. Aivan ihana asu, mä tykkäisin myös pitää ehdottomasti tämmöistä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Emmi, ihana kuulla! <3

      Poista
  8. Toi tukka näyttää tosi kivalta vaikka on tommonen juurikasvumainen, ite haluaisin varmaan pian takaisin blondin niin pitää miettiä vetäisikö jonkin vastaavan liukuvärin kehiin.

    www.finnlandsnorsk.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Katri! Tää itseasiassa on mun juurikasvua vain, jota tykkään kasvattaa aina vähän pidemmälle, haha :-)

      Poista
  9. Upea asukokonaisuus! Tuommoisen pukisin itsekin mieluusti päälle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Ellanoora! Tosi kiva kuulla :-)

      Poista
  10. Ihania tuli näistä kuvista! Varsinkin tossa tokassa on fiilistä ♥ Haaveilen kanssa jostain kivasta off shouder -paidasta, mutta vielä ei oo löytynyt sellaista täydellistä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Marianne, osa kunniasta kuuluu kyllä sulle!! :-) Mä oon sit varmaan hamstrannu noita paitoja sunkin edestä, haha <3

      Poista
  11. Ihanat kuvat ja aivan täydelliset nuo aurinkolasit! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, nuo aurinkolasit olikin kyseisen päivän heräteostos! :-)

      Poista
  12. Todella kiva asu!:)) Mäki oon ihastunut off shoulder toppeihin ja mekkoihinn:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Saara! Sama täällä :-)

      Poista