tiistai 9. toukokuuta 2017

Yksin

Ajattelin ensin, etten edes avaa tätä aihetta tänne sen enempää, mutta nyt tulikin sellainen olo että oikeastaan haluan. Muutamat kyselyt onkin jo aiheesta tullut, ja kerta asiasta aiemmin tänne puhuin, niin pitäähän mun teille kertoa. Se myös ehkä selittää sen, että mun on ollut tosi hankala kirjoittaa tänne mun elämästä ylipäätänsä yhtään mitään. Tuntuu että oli vain suuri lukko koko ajan päällä, ja on tuntunut tosi kauan tekopyhältä selitellä niitä näitä. Ja tajusin, että se kiikastaa tasan siitä että en ole aiheesta kirjoittanut. 
Jatkoin noin kuukausi sitten elämääni yksin. Ja nyt kun reilu viikko sitten muutin, niin muutin yksin. Tiiän et tää oli oikea päätös, ja oikeastaan oon pitkästä aikaa oikeasti onnellinen. Yksin? Ehei, mä oon kaikkea muuta kuin yksin.




Eihän tää nyt helppoa ole ollut, mut nyt alkaa helpottaa. Pääsen oikeesti ajattelee itteeni, ja tekee tosissani töitä omien unelmien eteen ilman että kukaan seisoo mun tiellä. Viimeiset melkein kaksi täyttä viikkoa jotka oon asunut yksin, on ollut ihan todella hauskoja. Yhtäkkiä onkin tapahtunut niin paljon kaikkea. Tuntuu että oisin jo iät ja ajat asunut itsekseni. Niinhän se oli, että rakastin ennen yksin oloa. Yksin asumista, itsekseni elämistä ja sitä vapautta mitä se mun mielelle tuo. En väitä että seurustelu olisi nyt jotenkin pahasta, mutta oon aina ollut vähän sitä mieltä että se ei vaan ole mua varten. Voi olla et oon vaan ollu vääränlaisten ihmisten kanssa, tai sit ei. Kuka tietää?



En oo koskaan haaveillut naimisiin menosta, tai perheen perustamisesta. Oon haaveillut opiskelemisesta, uran luomisesta, itsensä löytämisestä ja kaiken mahdollisen kokemisesta. Ulkomailla reissaamisesta, ehkä jopa asumisesta ulkomailla, tähtien kurkottelemisesta ja kaikesta muusta sellaisesta. Parhainta on myös omistaa paras ystävä joka on ihan samanlainen, jonka kanssa voi haaveilla kaikista siisteistä jutuista. Oon myös huomannut, kuinka salakavalasti mun ympärille onkin kerääntynyt maailman parhaita ystäviä, joiden kanssa hölmöillä ja viettää aikaa päivästä toiseen.



Oon yksin. Ja mä vaan niin tykkään siitä. En sano että oisin koko ajan onnellinen, mut tiedän että tulen olemaan sitä. Uudet tuulet puhaltaa tosi kovaa joka suunnasta ja mä nautin niiden pyörteistä täysin rinnoin. Toivon, että tää "lukko" alkaa avautumaan, ja mun on taas helpompi kirjoitella tänne. Koska tää on myös se juttu mistä tykkään päivä päivältä vaan enemmän, ja haluan toteuttaa itseäni tätä kautta. Halusin myös olla teille rehellinen, että tiedätte missä mennään kun musta ei olekaan niin usein kuulunut täällä.

Ootte kaikki ihania siellä ruudun toisella puolen, kiitos! xx

18 kommenttia:

  1. Upea postaus Ninni sä rokkaat! <3 Jos haaveet ei oo yhteiset niin siinä tapauksessa ero on paras ratkasu! Paljon tsemppiä :-) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos superisti Jenny <3 Näinpä, samaa mieltä olen! Kiitos :-)

      Poista
  2. Ihanan rehellinen teksti Ninni<3 Ei yksin oleminen ole aina paha asia. Kyse on siitä miten siihen suhtautuu. Toki myös tavotteet ja unelmat elämän suhteen vaikuttaa siihen. Mä tykkään olla yksin, mutta tykkään myös olla mun rakkaan kanssa. Kultanen keskitie sopii siis mulle :) Ja toi on totta kun on parhaat ystävät rinnalla ei tunne oloaan yksinäiseksi!

    https://simplylovingstyles.blogspot.fi/?m=1

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Janette! <3 Sen oon päättänyt jo kauan sitten, että täällä aion olla rehellinen! En ymmärrä ihmisiä, jotka ei ymmärrä että jotkut nauttii yksin olosta! :-)

      Poista
  3. Silloin jos toisen kanssa ei tunnu oikealta, on parempi jatkaa yksin :) Mukava kuulla että oot kuitenkin nauttinut siitä! Toiselle "tilivelvollisuus" ei tunnu yhtään niin pahalta kun haluaa kuulla myös mitä se toinen on tehnyt päivällään ja nauttii toisen seurasta - meillä on nykyään jonkin verran yhteistä aikaa mutta normi arkena (kun mulla on työt, opiskelu, blogi ja harrastukset) sitä ei juurikaan oo, tykkää kertoa toiselle missä menee jotta toinen tietää ja on omassa elämässä myös mukana. Me ei olla takertuvaista sorttia vaan molemmat luottaa toiseen, jolloin jos toista ei kiinnosta lähteä juhlimaan niin toinen voi huoletta mennä. Tehdään myös paljon juttuja sekä yksin, että yhdessä. Toki tääkään ei oo kaikkia varten ja osa haluaa olla yksin, mutta jokaisen pitää löytää itelleen se sopiva juttu! :)

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! Ja kyllä, täällä nautitaan elämästä täysillä tällä hetkellä! Ja just se, että en sano että toiselle tilivelvollisuus olisi paha asia, niin kauan kun se toinen on vielä kiinnostunut asioista! Ihana kuulla että teillä menee hyvin jutut yks yhteen! Ihmiset on erilaisia, ja kaikki parisuhteetkin on erilaisia! Oot kyllä Hanna oikeassa :-)

      Poista
  4. Onnea uuteen kotiin! :)
    Tämän postauksen sanat ovat kuin suoraan minun suusta, (tällä hetkellä) nautin yksinolosta aivan suunnattomasti, enkä todellakaan kaipaa parisuhdetta. Esimerkiksi vasta edellisen parisuhteeni päätyttyä tajusin, miten vääränlaiset tulevaisuudensuunnitelmat minulla oli ollut, kun yritin vain kaikin keinoin sovittaa ne yhteen toisen osapuolen kanssa. Nyt kun ei ole velvollinen kenellekään ja saa tehdä omaa elämää koskevat päätöksen ihan yksin ja itsekkäästi, niin alan päästä jyvälle mitä elämältä oikeasti haluan.

    http://kanervaneuvonen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :-) Ja kiva kuulla, jos siellä samaistutaan! Nyt on just hyvä oppia itsestään ja nimenomaan päästä jyvälle että mitä elämältä haluaa!

      Poista
  5. Ihana ja niin rehellinen teksti Ninni! Niin on, että jos ei tunnu oikealta niin sitten kannattaa lähteä omille teilleen. Onnea uuteen kotiin ja uusiin haasteisiin! :) <3

    http://olderthanyesterday.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Milla! <3 Uudet haasteet, täältä mä tuun, hah!

      Poista
  6. Niin upee, aito ja rehellinen sinä <3

    VastaaPoista
  7. Ihanan rehellistä ja aitoa tekstiä! Sä tuut kyllä pärjäämään loistavasti, siitä ei oo mitään huolta. Kaikkea hyvää sulle kevääseen :-) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Noora! :-) Tosi kiva kuulla, ja mä tiedänkin että tuun pärjäämään! Kaikkea hyvää sullekin <3

      Poista
  8. Ninni sä oot niin ihana!<3 Tsemppiä kaikkeen. Oot aina jotenkin ihanan symppis, aito ja mahtava blogitekstien kanssa. Se on ihan parasta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Jenna <3 Itse olet!! Ihana kuulla!

      Poista