torstai 1. kesäkuuta 2017

Hoodie x fluffy jacket

Mun piti eilen muutamaan otteeseen kelata et voinko mä oikeesti lähtee näin ulos. Oon kuitenkin aina syttynyt kahden vastakohdan yhdistämisestä. Jotain pehmeää, ja jotain rentoa. En tiiä oonko nähnyt jollain julkkisella tällaisen yhdistelmän, vai löytänyt tän idean Pinterestistä. Mutten ole vaan päässyt yli siitä miten tää mun mielestä vaan toimii. Vaikka tässä rikotaankin jo vähän tiettyjä rajoja.










Fluffy jacket Gina Tricot      Hoodie Levis (mom's)      Jeans Bik Bok      Shoes Premark

Huppari ja pörrötakki. Tää vaan näytti kieltämättä mun mielestä hyvältä. Kaikkein siistein olis, jos omistaisin oikeesti kunnon tekoturkistakin. Tää on ehdottomasti se look jonka aion ensi syksynä rokata. Mut tällä pörrötakilla mennään helposti tää Suomen kesäkin läpi. Musta on hauskaa aiheuttaa pahennusta ja välillä shokeerata ihmisiä joko mun pukeutumisella tai ulkonäöllä, koska en oo koskaan välittänyt tippaakaan siitä mitä muut ihmiset ajattelee. Ja näin kannattaa sunkin myös tehdä. Tää on vähän samanlainen yhdistelmä, kuin esimerkiksi tyttömäinen hame ja harmaa huppari, mekko ja tennarit (ihan basic jo mun arkipukeutumisessa) tai muuta vastaavaa.

Yay or nay? Heittäkää mielipiteitä! xx

18 kommenttia:

  1. Ihanan rento asu <3 Osaispa itekin pukeutua just täysin sillä tavalla kun haluaa, eikä välittäis muiden mielipiteistä. Kyllä sitä aina ensimmäisenä tulee mietittyä, että voinko ostaa tän, mitä muut sitten miettii kun pukeudun tähän yms. Noh, onneks oon jo pikkasen päässyt tosta eroon. Pikkuhiljaa hyvä tulee :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Milla! :-) Sä elät vaan itseäs varten, ja mä ainakin pukeudun myös vain itseäni varten. Joten miksi ihmeessä antaa muille ihmisille valtaa vaikuttaa omaan käyttäytymiseen taikka pukeutumiseen! <3

      Poista
  2. Kengät on mageet, koska mul on ihan vastaavat! Eri valmistajalta tosin, mutta selkeästi juuri nyt tulossa muotiin ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Katri! :-) Tuollaiset on kyllä aina miellyttänyt mun silmää!

      Poista
  3. Mä ainakin tykkään tästä asusta! Ja mä oon kans ajatellu et puen just ne vaattteet päälle mitkä haluun enkä jaksa miettiä mitä muut nyt siitä ajattelee ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla Miina! Haha, just näin! <3

      Poista
  4. Tosi kiva yhdistelmä, ei näytä yhtään pahalta! :)

    VastaaPoista
  5. Yay! Toi pörrötakki on ihan super kun toimii arjessa ja juhlassa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yaaay!! Kiitos, kiva kuulla :-)

      Poista
  6. Oon sun kanssa ihan samaa mieltä, tuo yhdistelmä toimii erittäin hyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nonii hei hienoa! Kiitos Ellanoora :-)

      Poista
  7. En ookkaan tajunnut että rento huppari ja juhlallinen karvatakki voisivat mätsätä näin hyvin yhteen! Upea asu ♥

    http://emmikristiinan.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mäkään ennen tätä päähänpinttymää tästä asusta! Kiitos Emmi <3

      Poista
  8. Onpas täydellinen yhdistelmä! Sairaan upeita kuvia :)

    tiiaemilia.blogspot.fi

    VastaaPoista
  9. Tää näyttää hyvältä! Ja oot ihan oikeessa siinä, että ei kannata vaivata itseään sellaisella, että mitäköhän muut musta ajattelee. Ihan turhaa sellanen eikä silloin pääse ees toteuttamaan itseään kunnolla! Ja mä ite tykkään muuten kanssa välillä pukeutuu tolleen rajoja rikkovasti. Ihan vaan, koska se on kivaa ja tykkään siitä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :-) Ja siis nimenomaan! Välillä jonkun täytyy vähän rikkoa rajoja, ja näyttää muille että kaikki saa tehdä ihan mitä itse haluaa! :-D

      Poista