Top Social

keskiviikko 7. kesäkuuta 2017

Kuin viimeistä kesäpäivää

Elä kuin viimeistä kesäpäivää? Niinhän se meni? Koskaan ei tiedä että milloin seuraavan kerran on lämmintä ja paistaa aurinko. Viimeaikoina oon parille ystävälle sanonut, että meillä on oikeesti vaan yks elämä. Vaikka on kuinka kliseistä, niin se on myös valitettavasti totta. Meidän pitäis elää joka päivä kuin viimeistä päivää. Ja ihan tosi, välillä tulee huonosti itsekin muistettua tuota. 



Usein meitä pelottaa. Hyppy tuntemattomaan, pois tutusta ja turvallisesta. Uudet asiat ja mahdollisuudet saa monet jostain syystä kieltäytymään, ja mua ihmetyttää se. Oon oikeesti itse aina ollut sellainen joka harvoin sanoo ei millekään. Ehkä toi duunipaikan vaihto herätti mua vähän, et ei tällaiset asiat oo mahdottomuuksia tai maailmanloppuja. Jos sulla on elämässä joku asia mikä sua ärsyttää niin tee sille jotain. Valittamalla se ei ainakaan parane. Hae uusia haasteita vanhojen rutiinien tilalle, heivaa se ärsyttävä ja ikävä tyyppi pois elämästä ja sano enemmän kyllä kun ei. Koska kun mikään ei ole varmaa, kaikki on mahdollista. Unelmoi, uskalla, tee ja näytä niille.


Mulla on ollut aina paljon haaveita ja unelmia, ja välillä oon huomannut että puolivahingossa osa niistä onkin toteutunut. Yks mun unelmista oli aikoinaan tosi kauan tää blogi, ja tässä sitä nyt kirjoitellaan. Toinen haaveista oli vaihtaa duunipaikkaa, ja tässä sitä nyt ollaan oltu puolitoista viikkoa uudessa paikassa. Jos sä et yritä, niin et voi myöskään koskaan epäonnistua, muttet myöskään onnistua. Kyllä muakin on pelottanut, ja jännittänyt senkin edestä. On itketty ja naurettu ja tehty väsyneenä duunia asioiden eteen, mutta muutenhan mitään ei tuu koskaan tapahtumaan.

Eläkää tänään kuin viimeistä kesäpäivää, niin mä ainakin meinasin. xx (fiksu Lidlin mainos)
11 kommenttia on "Kuin viimeistä kesäpäivää"
  1. Ihana teksti! Just näin! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Marianne <3 Juuuri näin!

      Poista
  2. Niin viisasta tekstiä, että oli ilo lukea! <3 Oot sä vaan niin mahtava!

    https://millattt.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla Milla, kiitos superisti! <3

      Poista
  3. Mäkin toitotan tätä aina kaikille se on vaan yksi elämä viis siitä onko se järkevää mutta kunhan se on upeaa ja täysillä eletty! :D Ihana teksti ja upea Ninni <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nimenomaan juuri näin! :-) Kiitos paljon Jenny <3

      Poista
  4. Ihanaa tekstiä jälleen♥ Sekä tosi kauniit kuvat :3 Ite oon tässä kahden vuoden sisällä juuri ymmärtäny tuon et me eletään täällä vain kerran ja myössen että tämä elämä jota elän on mun eikä kenenkään muun. Jos tahdon tehdä jotain niin teen sen riippumatta siitä saanko jonkun mukaan vai en.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Paula! <3 Se on hyvä tajuta ees jossain vaiheessa! Täällä ollaan vaan itseämme varten, ja sitä voi ja kannattaa tehdä kaiken mitä haluaakin!

      Poista
  5. Näimpä, elä täysillä niin saat kaiken irti <3 Ihana teksti!

    VastaaPoista